دریچه منهول

تولید کننده انواع دریچه های منهول کامپوزیت، بتن پلیمری، میباشد

دریچه منهول

تولید کننده انواع دریچه های منهول کامپوزیت، بتن پلیمری، میباشد

چرا توصیه می کنیم از روکش های منهول کامپوزیت استفاده کنید؟

با توسعه شهرنشینی ، روزبه روز تعداد بیشتری منهول در اطراف ما ظاهر می شود. همه جا در جاده ها ، پیاده روها و طبقه پایین در آپارتمان ها دیده می شود. این مرکز دارای امکانات زیرزمینی برای خدمات زهکشی و برق شهری است. در حالی که مزایای نامحدودی برای من به همراه دارد ، همچنین خطرات احتمالی ایمنی زیادی را برای ما به ارمغان می آورد.


اولین مشکلی که مردم باید در نظر بگیرند این است که پوشش های منهول چقدر می توانند وزن تحمل کنند؟ ماموریت پوشش یک منهول ایمن سازی جاده است. اگر نمی تواند وزن مناسبی را تحمل کند ، برای عابران پیاده یا وسایل نقلیه ، مانند راه رفتن در شب تاریک بدون نور است. خطرناک خواهد بود.


روکش های رایج منهول شامل روکش چاه های چدنی ، روکش منهول های چدن شکل دار و روکش های کامپوزیت منهول می باشد. سپس ، مزایا و معایب چندین روکش منهول را از زوایای مختلف مقایسه می کنیم.


روکش منهول چدنی

به طور سنتی ، روکش منهول ها از چدن ساخته شده است. ارزان ترین مزیت روکش های چاه چوبی این است. وزن روکش های منهول چدنی نسبتاً سنگین است که هزینه و دشواری جابجایی را افزایش می دهد.

روکش های چاه های چدنی شکننده هستند و پس از مدت زمان طولانی زنگ می زنند. بنابراین ، روکش های چاه های چدنی پس از مدت طولانی مستعد آسیب هستند و هزینه نگهداری نسبتاً بالا است.


روکش منهول چدنی


روکش منهول چدن شکل پذیر

چدن ندولار ارتقاء یافته از روکش های چاه های چدنی است که در دهه 1950 محبوب بود و از جنس چدن با استحکام بالا است. اغلب انتخاب بهتری نسبت به روکش چاه های چاه چوبی در نظر گرفته می شود. کیفیت چدن شکل نسبت به چدن سبک تر است. گرافیت گره ای از طریق اسفروئیدیزاسیون و تیمار تلقیح بدست می آید که به طور م propertiesثری خواص مکانیکی چدن ، به ویژه انعطاف پذیری و چقرمگی را بهبود می بخشد. بنابراین برای به دست آوردن استحکام بالاتر از فولاد کربنی.




روکش کامپوزیت منهول

روکش کامپوزیت منهول در ده سال گذشته رواج یافته است. تقویت شده با الیاف ترموست مواد کامپوزیت با استفاده از رزین پلی استر غیر اشباع به عنوان ماتریس نوع جدیدی از حفاظت از محیط زیست پوشش کوره است.




ویژگی های پوشش کامپوزیت منهول

پوشش کامپوزیت منهول متراکم ، مقاوم در برابر سایش ، مقاوم در برابر خوردگی است و زنگ نمی زند ، بنابراین نیازی به تعمیر و نگهداری نیست. داخل پوشش منهول کامپوزیتی با میله های فولادی مش تقویت می شود و فشار برای اطمینان از ایمنی هنگام دریافت ضربه شدید از نیروی خارجی پراکنده می شود.


از آنجا که روکش کامپوزیت منهول حاوی مواد فلزی نیست ، خطر زنگ زدگی و سرقت وجود ندارد ، که نه تنها هزینه تعمیر و نگهداری جاده را تا حد زیادی برطرف می کند ، بلکه ایمنی عابران پیاده و وسایل نقلیه را نیز تضمین می کند. علاوه بر این ، روکش های کامپوزیت منهول سبک تر از روکش های فلزی چاله هستند ، که برای جابجایی و تخلیه بسیار راحت تر است و همچنین در هزینه ها صرفه جویی می شود.


نقش پوشش منهول

  • از افتادن افراد جلوگیری کرده و ایمنی جاده ها را تضمین کنید.

  • از ورود زباله و زباله به گودال یا تخلیه جلوگیری کنید.

  • از پخش شدن بو در مناطق اطراف جلوگیری کنید.

  • تعمیر تاسیسات زیرزمینی راحت است.


مشکلات پیش روی پوشش منهول چدنی

  • دزدیده شدن باعث ضرر و زیان می شود ، هزینه نیروی کار را افزایش می دهد و خطر سقوط را برای عابران پیاده به همراه دارد.

  • کیفیت روکش منهول به طور کلی بسیار سنگین است و حمل روکش سنگین منهول در مراحل نگهداری ، نصب و جداسازی آن بسیار مشکل است.

  • خطر شوک الکتریکی ، پوشش های چاه های فلزی ریخته گری موارد زیادی از برق گرفتگی داشته است.


بنابراین ، از نظر عملکرد و مشکلات موجود پوشش منهول ، پوشش کامپوزیت منهول تمام مشکلات فوق را به طور کامل حل می کند و پوشش کامپوزیت منهول نیز بهترین انتخاب شما است.


علاوه بر مزایای فوق ، پوشش کامپوزیت منهول مزایای غیر منتظره دیگری نیز دارد. ضد آب بودن عالی و خاصیت ضد لغزش. روکش های منهول با رنگ های مختلف ، جاده های خسته کننده شهر را غنی کرده و به مناظر زیبایی تبدیل می شود.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد